Vijesti

Kijina 1. obljetnica u Meksiku s hibridnim Nirom

Kia Motors Mexico je u listopadu 2016. proslavila prvu godišnjicu poslovanja u toj zemlji. Pritom je za kraj 2016. godine KIA najavila početak proizvodnje hibridnog Nira, namijenjenog njihovom tržištu. Tako je Kia ponudila svoje prvo hibridno vozilo u Meksiku i time proširila svoju ponudu.
Kia već u prvoj godini prisustva u Meksiku 9. najprodavaniji brend
Kia je zahvaljujući vrhunskom kvalitetu svojih inovativnih i atraktivnih modela u Meksiku ispunila sve svoje ciljeve. Kia je sa 34.517 prodanih vozila u zadnjih 12 mjeseci – toliko vremena brend tamo posluje - postala 9. najprodavaniji brend.
U rekordnom vremenu do 73 zastupnika
"Ova godina je za sve u Kiji bila puna izazova i izvanrednih postignuća, jer smo premašili sva naša očekivanja," rekao je o rezultatima Seong Bae Kim, predsjednik i izvršni direktor Kia Motors Mexico i dodao: "Vrlo smo ponosni i sretni što smo ne samo premašili naše prve prodajne planove nego smo i uspješno postavili mrežu zastupnika širom zemlje, koji svim našim strankama pružaju vrhunske usluge."
Velika prodajno-servisna mreža
Jedan od Kijinih strateških stupova u toj zemlji sa 120 milijuna stanovnika je stabilizacija prodajno-servisne mreže, koju čine 73 zastupnika, čime pokrivaju 94% državnog teritorija. Kao dio proslave prve godišnjice je Kia, inače najstariji korejski proizvođač automobila, u rekordnom vremenu otvorila 25 novih zastupnika u 21 novom mjestu. Kia Motors Mexico u 2016. godini očekuje 45.000 prodanih vozila, što znači da će premašiti tržišni udio od 3%. Time bi se Kia do kraja godine predstavila kao vrlo konkurentan brend   sa 7-članom paletom modela (Sportage, Sorento, Forte (Cerato), Rio, Optima, Soul i Niro).
Brend s najboljim proizvodima i uslugama
"Imamo vrlo uspješnu godinu. Zasigurno je ovo nevjerojatno postignuće u ovoj djelatnosti, gdje se natječe više od 40 brendova,” kazao je Horacio Chavez, direktor poslovanja Kia Motors Mexico i dodao: "Kako god, idemo ususret novim izazovima i svaki dan radimo na potvrđivanju kvalitete našeg brenda s najboljim proizvodima i uslugama, a sve s ciljem postizanja tržišnog udjela od 5 posto u naredne četiri godine."


www.AUTOMANIA.hr pratite putem Mobilni | Youtube | Twitter | Facebook | ISSUU

KOMENTARI

comments powered by Disqus

AUTOMANIA.TV

Učitavam video ...

ANKETA