Vijesti

Nissan je ponovno prepoznat kao jedan od najboljih svjetskih brandova

Petu godinu za redom Nissan je prepoznat kao jedan od najvrjednijih svjetskih brandova prema istraživanju koje provodi Interbrand, vodeća svjetska konzultantska kuća. Ove godine Nissan je proglašen 43. najvrjednijim brandom na svijetu, napredak s 49. mjesta ostvarenog prošle godine. Vrijednost Nissana kao branda sad iznosi više od 11 milijardi dolara. Nissan je četvrti najbrže rastući brand u svijetu. „U proteklih pet godina snažno smo usredotočeni na snagu branda i zaista je ohrabrujuće vidjeti da je naš trud prepoznat i na ovom utjecajnom popisu najvrjednijih brandova”, rekao je Roel de Vries, Nissanov potpredsjednik i globalni direktor marketinga i strategije branda. „Činjenica da smo i dalje najbrže rastuća automobilska marka dodatni je dokaz da je priča o našim proizvodima i našoj viziji budućnosti vožnje snažno odjeknula.”

Nissan je prepoznat kao jedan od najboljih svjetskih brandova
Nissan je prepoznat kao jedan od najboljih svjetskih brandova

To priznanje odražava Nissanova nastojanja da potakne snažan poslovni rast povećanjem vidljivosti branda. Nissan je postao proaktivniji u stvaranju uzbuđenja oko branda djelomično i time što je predstavio svoj plan Inteligentne mobilnosti koji će vožnju učiniti sigurnijom, uzbudljivijom i održivijom. Tijekom protekle godine Nissan je svijest o brandu podizao i s pomoću nekoliko visokoprofilnih sponzorstava, od Olimpijskih igara u Riju 2016. do UEFA-ine Lige prvaka. U izvješću se navode brojni razlozi za ovogodišnji napredak na popisu, uključujući:
- Nissanovu dugoročnu viziju za povećanje svijesti o brandu strateškom uporabom digitalnih platformi i tehnologija;
- Sklapanje novih partnerstava kao što je nedavno sklopljeni sporazum s Microsoftom za razvoj tehnologija povezivanja s vozilom i umreženih usluga;
- Predstavljanje inovativnih proizvoda, od modela Serena s tehnologijom ProPilot do GT-R Nismo;
- Kontinuiranu predanost zadovoljstvu kupaca; i
- Nissanov uspjeh u stvaranju modernih novih izražaja branda, kao što je nedavno otvaranje Nissanova novog salona Nissan Crossing u tokijskom distriktu Ginza.
Istraživanje najboljih globalnih brandova Interbrandov je godišnji izvještaj o najvrijednijim brandovima na svijetu. Interbrandova metoda provjerava trenutačno ulaganje i upravljanje brandom kao poslovnom imovinom, uzimajući u obzir financijske rezultate, ulogu branda u postupku odlučivanja o kupnji i snazi branda. Za više informacija o Interbrandovu istraživanju najboljih svjetskih brandova u 2016. posjetite stranicu www.bestglobalbrands.com


www.AUTOMANIA.hr pratite putem Mobilni | Youtube | Twitter | Facebook | ISSUU

KOMENTARI

comments powered by Disqus

AUTOMANIA.TV

Učitavam video ...

ANKETA